fredag 9. september 2011

Spør Slashdot: passivt Avkjølt Hardware For spill emulering?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BUQnpRrVebQ/Ask-Slashdot-Passively-Cooled-Hardware-For-Game-Emulation:
akutz skriver "Jeg har nylig solgt en 2011 Mac mini på Craigslist fordi etter å ha brukt den til å rippe mine Blu-ray samling jeg prøvde å bruke den som en emulering stasjon koblet til min TV. Men emulatorer som Dolphin, BSNES, ville etc. føre til at Mac mini er fans å spinne opp som turbin motorer - mye å høyt for liking min spør jeg derfor: Hvilken maskinvare vil du anbefale for å bygge et passivt avkjølt mini-system som vil fungere som et mediesenter er emulering stasjon ".?

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar