mandag 19. september 2011

Spør Slashdot: Good Gigabit 802.11n Hjem ruter?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zI5VZGSNrOQ/Ask-Slashdot-Good-Gigabit-80211N-Home-Router:
nukem996 skriver "Denne uka jeg skal flytte inn i en ny leilighet med en meget rask Internett-forbindelse (100M med mulighet for 200M i fremtiden). Jeg er vant til å kjøre OpenWRT på min Linksys WRT54G router og ønsker en godt støttet router å erstatte det. Mens forske rutere Jeg fant de fleste anmeldere var med standard firmware og siden jeg skal sette på OpenWRT jeg vil gjerne vite hvor godt det fungerer når man bruker det. Mine krav er gigabit LAN og WAN, 802.11n på 2,4 GHz-og 5 GHz, godt støttet av OpenWRT og / eller DD-WRT, og USB-støtte ville være hyggelig. Jeg tenkte på å gå med BUFFALO WZR-HP-AG300H men noen anmeldere sier det er rekkevidde og slippe problemer. My ISP antyder Apple Airport Extreme som ikke er støttet av OpenWRT eller D-Link 825 som har problemer med tilkoblingen i tillegg og noen få venner ba meg om å holde seg borte danne D-Link. Hva tror slashdot? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar