tirsdag 27. september 2011

Spør Slashdot: Best måte å lære om spillteori og AI?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/76CRvKNNjok/Ask-Slashdot-Best-Way-To-Learn-About-Game-Theory-and-AI:
xmojox skriver "Jeg ønsker å lære mer om kunstig intelligens og Game Theory jeg vet at disse er begge store deler av studiet;. imidlertid min hovedinteresse i hvordan disse påvirker beslutninger i verden Dette vil inkludere politikere, forretningsfolk, og. . generell samfunnet jeg ikke er ute etter en karriere eller noe, dette er bare en personlig interesse av meg Hvor er gode steder å starte i disse områdene for noen nye for dem er jeg oppmerksom på Stanford on-line klasser,.? men de jobber ikke med min nåværende planen. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar