lørdag 24. september 2011

Spør Slashdot: Best Copyright Vilkår For en avhandling?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B3k3PUJvH7o/Ask-Slashdot-Best-Copyright-Terms-For-a-Thesis:
plopez får i sin første Slashdot innlevering med dette spørsmålet, skriver: ". Jeg innpakning opp en MS I det siste har jeg hatt problemer med å få kopier av andres arbeid, på grunn av manglende opphavsrett på sin avhandling eller avhandling jeg ikke. ' t vil det skje med meg. jeg vet at spøk er "Ingen vil noen gang lese oppgaven din", men i den slanke sjanse er det nyttig for andre jeg ikke vil at de skal bli pålagt å jakte meg ned for en utgivelse. utgangspunktet Jeg ønsker å si: "Copyright er utgitt så lenge dette arbeidet eller utdrag er riktig tilskrives Dessuten kan alle publiserte utdrag ikke være opphavsrettslig beskyttet av andre parter, kan heller ikke den opprinnelige arbeidet i sin helhet.. ' Er det bra nok? Jeg ønsker ikke å behefte rettmessig bruk av arbeid, men jeg ønsker ikke noen pirat kommer sammen og stjele det ut av public domain. Er public domain god nok? Eller tillater det arbeidet som skal begrenset av kommersielle interesser? jeg vet om copyleft, men copyleft er en familie av opphavsrett og jeg er usikker på hvilken som er riktig for hensikten min. Behage hjelpe. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar