søndag 18. september 2011

Masterpiece: Tony Hawk Pro Skater 2 for Dreamcast

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/KEpLS-Lq0pg/masterpiece-tony-hawk-2-for-the-dreamcast.ars:

Det er vanskelig å snakke om viktige kamper uten hulene i den stygge verden selvbiografi, men jeg har stor tro er de beste spillene de som er viktige ikke bare til en verden av gaming, men også til vår egen utvikling. Titlene som krysser hverandre i det øyeblikk hvor både bransjen og våre liv endres, er alltid kommer til å være de vi appellerer til, og det er derfor Masterpiece serien kan bli rammet og savner med leserne. Noen mennesker dele denne timing med forfattere som har tatt en sprekk på en bestemt tittel, mens andre ikke.

Tony Hawk er et spill jeg oppdaget i kjelleren av min gode venn Scott hus, og jeg prøvde det bare fordi broren forlot det på i PlayStation. Scott og jeg skulle gjøre noe denne dagen, men jeg endte opp med å spille spillet i timevis, selv finne meg selv igjen alene i Scotts kjeller. Ved slutten av dagen hadde jeg min egen kopi.

Spill noen ganger ta timer å synke sine kroker i oss, men Tony Hawk var det første spillet som var i stand til å gjøre selv den clumsiest idioter tror at skateboarding måtte være det mest moro du kunne ha. Tony Hawk var et rytmespill lenge før Guitar Hero kom, når du begynte å spikre triks etter triks, forsvant spillet og kontrolleren. Det var bare du og luften.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarene på dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar