fredag 2. september 2011

AppRedeem lanserer In-App tilbud til å kjøre bil brukere av gratisprogrammet Apps Til deres betalte versjoner

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/SEQiyyzc7O0/:
screen-shot-2011-06-16-at-12-33-50-pm

I juni AppRedeem hevet $ 750.000 fra SV Angel and Blue Run Ventures å tilby mobile app utviklere innovative, effektive løsninger med sikte på å kjøre app installerer og engasjement. Siden den gang har oppstart vært stille jobbe sin vei inn i en varm ny kategori: Tilbud. I dag er Mountain View-baserte oppstart offisielt annonsere AppRedeem tilbud, en ny mobil i-app salgsfremmende nettverk som belønner brukere for fortsatt app engasjement, samtidig som utviklerne å kjøre konvertering til betalte versjoner av sine programmer.

Å teste vannet, begynte oppstart med "The Moron Test 2", for tiden den tredje rangert gratis app på iTunes App Store. For å bruke dette programmet som et eksempel på hvordan AppRedeem tilbud fungerer, når en Moron Test brukeren kommer "Game Over", presenterer AppRedeem et kampanjetilbud rabatt for Moron Test er betalt ca. Oppstartstiden er for tiden tilbyr 50 til 100 prosent av disse betalte apps fra sin gratis motstykke. I motsetning Tapjoy, sa AppRedeem medgrunnlegger Sheffield Nolan, har som mål AppRedeem tilbud for å sikre at folk tar nytte av rabatten allerede har installert gratis versjon uten insentiv, så motivasjonen til å kjøpe den betalte versjonen er fullt på linje med at av Apple og dets TOS.

Ifølge Nolan gjør dette brukere av gratis app for å dra nytte av muligheten til å oppgradere uten kostnader for dem, mens for utviklere, er deres betalingsapplikasjoner så innbringende mer effektivt, og de får bruke disse salgsfremmende dollar rettet mot personer som allerede prøvde og nøt sine apps. De betalte versjonen av The Moron Test 2 hoppet opp til den fjortende plass på App Store etter at utviklerne integrert sine gratis app med AppRedeem tilbud.

Siden lanseringen av beta 6 uker siden, har AppRedeem medlemskap vokst fra 55 000 til over 580 000 - med andre ord, har medlemskap vokst med mer enn 34k medlemmer per dag siden legger tilbud.

Her er de viktigste tallene som kom fra de første 6 ukene av AppRedeem 'tilbud'. Nolan forteller meg at på først, vil AppRedeem bruke sin nye avtaler nettverk som kunde oppkjøp verktøy. I dag, er de ikke tar et kutt av rabatten de tilbyr spillere, så alle pengene tjent fra rabatter går rett til utviklerne. Teamet planlegger å tilby kutt og ta en liten prosentandel av avtalen i fremtiden.

Oppstart neste fokus, co-grunnlegger sa, er å begynne å hjelpe utviklere drive økt engasjement av sine programmer, og til å begynne å implementere avtaler med flere partnere for å muliggjøre ytterligere funksjonalitet for å kampanjetilbud for in-app kjøp. I den siste uken, Nolan sa AppRedeem traff lønnsomhet, så de vil også være ute etter å heve en serie En runde i de kommende månedene. (De vil også annonsere tillegg av en toppleder i et stort avtaler selskapet i nær fremtid.)

For mer, sjekk ut AppRedeem hjemme her .


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar