fredag 5. august 2011

Tidlig Look At <em>The Elder Scrolls V: Skyrim</em>

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/llPzOB6ebro/Early-Look-At-emThe-Elder-Scrolls-V-Skyrimem:
Bethesda planer om å lansere sin nyeste Elder Scrolls spillet, Skyrim, i november, og de har endelig begynt å ta wraps av spillet. En forhåndsvisning på Eurogamer gir litt informasjon om spillets kamp, ​​brukergrensesnittet, og utforskning av spillverdenen. Siterer: "rollespill sende deg i menyer mer enn nesten noen andre spill sjanger, så det er rart at flere trodde ikke gå inn inventar design, men som jeg leke seg med krefter, våpen og gjenstander for å lette min last det blir klart at Skyrim er et kjærkomment unntak. Dens nestede Menyene er tilgjengelig nesten like glatt som iPad side rapper, og navigere dem er rask og rent. Du kan stille favoritter, utstyre elementer til begge hender, og undersøke ting i detalj. Mer enn en gang i løpet av min korte hender -on Jeg må rotere et objekt for å lete etter et hint til en oppgave, eller lese et dokument, og alt er gjort uten å gå til et annet skjermbilde eller gjøre noe mer kompleks enn wiggling pinner og treffer et ansikt knapp. Det er lett å forestille at et system som dette i Oblivion eller Fallout kunne ha barbert timer fri den gjennomsnittlige spilleren faktiske spill-tid. Ettersom det er, det sparer verdifulle sekunder i min hands-on, og sekunder er min valuta i dag, så takk til hvem hos Bethesda designet inventar. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar