fredag 5. august 2011

Oh Gosh: HP Styrepute 16GB Er På Woot For $ 379

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AP5Nut5hxXk/:
HP_TouchPad_9_7__16GB_Wi-Fi_tabletms3Detail

Husker da jeg sa jeg trodde HP var telegraphing sitt salg med Styrepute priser? Og hvordan jeg sa at enheten er $ 100 av denne helgen? Vel enten HP ikke selger noen TouchPads i det hele tatt noen gang, eller de er på noen Quixotic kappløp mot bunnen i forhold til alle andre tablet der ute. Du skjønner, styreputen $ 379 på Woot morges .

Jeg elsker Woot. Best shopping området noensinne. Men Woot (generelt) er hvor gadgets gå å dø. Det er der du kan få en $ 99 smarttelefon som resten av verden ikke ønsker eller en mislykket produksjon eksperiment som ingen ville kjøpe. Det er ikke alltid sånn (Wine.Woot, for eksempel, er akkurat det motsatte av hva jeg beskrev: et fint kuratert, smarte stedet for flott vin), men det er ofte sånn.

Når det er sagt, tydelig Woot har noen trekk og for HP å sette sitt utstyr på det er en big deal. Men jeg er bekymret for at dette trekket vil føre til en langsom og jevn erosjon av WebOS salgstall. Overlat det til HP for å lede oss alle inn i en annen netbook rathole, cheapening den mobile dataopplevelse inntil den kollapser under den manglende evne til å tilføre verdi.

via TopolskyCorp



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar