mandag 29. august 2011

Feature: Slik gjør du: kjøre nye mediesenter-programvare på din originale Apple TV

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/rDHrK8uJ6mE/how-to-put-boxee-or-xbmc-on-your-original-apple-tv.ars:

For meg, skaffe nye gadgets er smertelig enkelt; lossing gamle er vanskeligere. Den forutsigbare Resultatet: et skap, garasje eller kjeller full av aldring, men ikke helt foreldet tech. Som Ars leser, kan du sannsynligvis forholde seg.

Jeg har nylig løp inn min første generasjon Apple TV i løpet av en spelunking ekspedisjon inn i dypet av mitt hjemmekontor skapet. Etter oppgradering til en andre generasjons Apple TV i fjor, hadde jeg faktisk glemt det gamle var der inne. Gjenoppdagelsen pirret min nysgjerrighet. Selv om jeg har lenge unngått å utføre fengselsrømninger på min Apple-produkter, ga den gamle Apple TV meg en sjanse til å finne ut hva annet jeg kunne se på denne saken foruten iTunes-innhold.

Du kan faktisk se alle slags annet innhold på en gammel Apple TV hvis du er villig til å tinker. De to mest populære programvare grensesnitt er en versjon av Boxee og en versjon av XBMC, begge designet for den originale Apple TV. Her gir jeg deg en krønike av mine egne erfaringer å sette opp disse begge løsningene, og vise deg hvordan du gjør det samme.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarene på dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar