mandag 29. august 2011

Bias belysning og dataskjermen: $ 13 for mer komfortabel gaming

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/hXoOTNQZUg0/bias-lighting.ars:

Det er vanskelig å stirre på en dataskjerm i timevis etter mørkets frembrudd, med resten av lysene slått av i ditt hjem eller kontor. Likevel, dette er hvordan mange av oss spiller spill, meg selv inkludert. Når Antec tilbød seg å sende den soundscience glorie 6 LED skjevhet belysning kit -som er en lang offisielle navnet, jeg hadde ingenting å tape. Hvis det ikke fungerte, kunne jeg skrive en kort, snarky post avviser det som hokum. Hvis det fungerte, ville mine øyne være mer komfortabel.

The $ 13 produkt kom i en liten boks, og det tok under et minutt å installere. Du bare fjerne limet backing fra 14,5 inches av LED belysning, fest til baksiden av skjermen din, og koble kabelen til en tom USB port. Den stripen lyser opp, satte jeg meg ned og begynte et episk seks timers gaming session for min Deus Ex: Human Revolution gjennomgang.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarene på dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar