mandag 1. august 2011

Detroit Maker Faire Var Kinda Awesome

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Jxv6zkAMeDo/Detroit-Maker-Faire-Was-Kinda-Awesome:
Jeg var begeistret for å ha en sjanse til å gå til Detroit Maker Faire i år. Jeg har alltid ønsket å delta på slikt, men stjernene aldri justert. Jeg så en hel telt fylt med DIY 3D-skrivere gjør merkelige objekter inkludert den kuleste polyhedral terningene noensinne. Utilikilts holdt på plass med seler! Garn-og trådhandel! Quilting! Blacksmithing! Bøker! En Cupcake Car! Gomp! Øl! Fjernkontroll skilpadder! En gigantisk Hay øsekar! Tallrike merkelig pedal drevet former for bevegelse, og en hel garnison av Star Wars kostymer ... Dessuten er det ikke ofte du har mulighet til å være vitne til en gigantisk stål drage blåse ildkuler på en parkeringsplass. Jeg har delt en gigantisk samling av bilder hvis du ønsker å se disse tingene og mer for en smak av inspirerende sinnssykdom jeg kan ikke vente til neste år ... og mellom nå og da har jeg noen prosjekter å takle.

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar