mandag 11. juli 2011

OMG / JK: Ja, selvfølgelig blir dere i min 'Friends' Circle. Sverger.

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/pbCmR35J8lE/:

Vi er tilbake for en ny episode av OMG / JK, og i ånden av Skypes nye integrasjon med Facebook, har vi besluttet å prøve ut denne nifty videokonferanse-teknologi for oss selv!

Ok, så delt skjerm handling var primært motivert av det faktum at jeg nå ute i New York, men det er absolutt betimelig. I denne ukens episode diskuterer vi den nye Skype / Facebook lanseringen i lengde, og vi også gjøre et dypdykk på at andre sosiale nettverk som nå har en tung vekt på videosamtaler: Google +. Jeg tror det er slik det staves.

Vi har også berøre MG nylige beslutning om å droppe e-post for juli måned, som bare vil gjøre sitt august at mye verre.

Oh, og ikke bekymre deg - videokvalitet for min halvdel av skjermen vil være mye bedre å starte neste uke, så jeg skal være strålte i fra AOL atelier.

Her er noen nye innlegg relevante for denne ukens episode:

Abonner på oss på iTunes!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar