Kickanotch Mobile , en mobil markedsføring tjenester oppstart basert i utkanten av Kansas City, kunngjorde i dag at de har reist $ 500.000 i frø finansiering. Den runde ble ledet av seks engel investorer og "incentivized av" Kansas Technology Enterprise Corporation , et privat / offentlig partnerskap opprettet av staten Kansas for å fremme teknologi-basert næringsutvikling og støtte lokalt entreprenørskap. Den oppstart planer om å bruke denne tilførsel av kapital for å fortsette å utvide sin cloud-basert teknologi og tjenester, samt sin mobile plattform, og å trappe opp ansette innsats.
Kickanotch, tidligere kjent som PRONTO! Mobile lanserte sin mobil og mobil markedsføring plattform tjenester tilbake i mai å tilby TV-kringkastere, radiostasjoner, utgivere og selskaper en måte å øke merkevaren eksponering og bedre utnytte mobile inntekter kanaler og forbrukernes engasjement muligheter. Den oppstart arbeider med mediebedrifter og små-til-mellomstore bedrifter for å designe en tilpasset mobil strategi, bistå bedrifter i design og implementering av mobile applikasjoner og funksjoner som gjør dem i stand til å lage skreddersydde (og engasjerende) reklamekampanjer og mobile apps.
Mer spesifikt tillater Kickanotch sine bedriftskunder å optimalisere og styre bannerannonser, samt øke deres mobile tilstedeværelse og brukeropplevelse med daglig deal varsler, sosiale medier integrasjon, QR-koder, SMS og e-post markedsføring, webanalyse og bly generasjon.
Som mobil annonsering vokser som ild i tørt gress og er forventet å treffe $ 20 milliarder i omsetning innen 2015 , har som mål Kickanotch å ikke bare hjelpe bedrifter designe en stor mobil app, men også gi dem verktøy til å tjene penger og skape et vanedannende mobil opplevelse for sine kunder . Hovedsak, ønsker oppstart for å tilby bedrifter en turn-key mobile inntjeningsmulighetene løsning samt en mobil markedsføring manager. Dens "Plattform Mobile Manager" er designet for å gjøre nettopp det. Den sky-basert programvare lar oppstarter og selskaper til å administrere annonser, SMS og e-post reklame, og kuponger - alt fra ett dashboard.
Selvfølgelig har oppstart massevis av konkurranse i det mobile annonseplass, men løsningen har allerede trukket mer enn 50 kringkasting, publisering og bedriftens merkevarer inn i folden i bare noen få måneder, så det er god plass til optimisme. Det er flott å se Kansas støtte og voksende lokale teknologibedrifter. Det er bare god politikk.
For mer, sjekk ut siden her og møte Kickanotch teamet her .
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar