torsdag 21. juli 2011

Ikke Go 3D For 3D skyld, sier Sony

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/C1Xpxzwaybk/Dont-Go-3D-For-3Ds-Sake-Says-Sony:
Sony er fast bestemt på å presse 3D-grafikk til området for gaming, men selskapet synes å være klar over at kvalitet, ikke kvantitet, er hva som kan vinne over spillere. De har vært å fortelle spillutviklere til å ta skrittet fullt ut bare dersom det gir en bedre spillopplevelse, og ikke bare å dra nytte av en bransje buzz ord. Sonys Mick Hocking sa: "Vi må, og vi prøver å oppmuntre alle til å lære om 3D skikkelig og komme og snakke til oss slik vi vil støtte dem når de konverterer spillene. Men bare levere den beste kvaliteten 3D. Som vi har sett i noen andre næringer, hvis du gjøre stor kvalitet 3D i film kan du si Avatar - det er den mest suksessfulle filmen gjennom alle tider, er det den mest innbringende filmen gjennom tidene - men siden da det ikke har blitt fulgt opp med samme grad av suksess. ... Hvis folk ser store kvalitet 3D den gjør forsterke opplevelsen. Det er en flott funksjon for et spill. Men hvis de ser dårlig kvalitet 3D-det kan sette dem av. dessverre noen mennesker produserer dårlig kvalitet 3D, i alle medier. løpet av de siste 12 månedene har vi sett på TV, film, noen spill, hvor kvaliteten ikke har vært der. Det er bare et tilfelle av folk trenger å forstå hvordan å arbeide med 3D, hvordan du gjør det teknisk korrekt og deretter hvordan den skal brukes kreativt. Only legge 3D der det gjør en forskjell til spillopplevelsen. Det må legge til noe. Ikke bare legge dybde på grunn av det. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar