lørdag 16. juli 2011

Applifier Treff 100 millioner Installeres, Bringer sosiale spillet Discovery Bar til mobil

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AbeOsAGl2TI/:

Applifier , kryss-salgsfremmende nettverk av sosiale spillutgivere, kunngjorde i dag at de har levert over 100 millioner spill installeres gratis på Facebook. Lansert i 2010, sett Applifier ut på et oppdrag for å hjelpe spillutgivere finne nye brukere og få deres spill oppdaget på det sosiale nettverket, og har siden vokst som et ugress. Nå kobler over 800 spill, gir Applifier utgivere verktøy til å fremme sine spill på tvers av sitt nettverk av over 150 millioner månedlige aktive brukere, via bokmerker og Retargeting, og "omtalt spots".

Selvfølgelig er den beste delen om Applifier at utviklerne ikke betaler noe for å bruke tjenesten, kan de dra nytte av oppstart har betalt brukeren oppkjøp kampanjer simpelthen ved å legge til 5 linjer med HTML til sine Facebook-sider eller nettleser spill.

Akkurat som det er på nettet, er mobilspillet plassen blir overfylt med spill, og spillere er alltid på utkikk etter nye spill å skjerpe sin appetitt, lanseres så i dag Applifier et kryss-markedsføring løsning for iOS. Android er satt slippe senere i sommer. Som sin web-versjonen, er Applifier Mobile gratis. Den mobile versjonen vil vise anbefalte spill på sin bar, der brukerne kan klikke for å få mer informasjon om spillet eller bla for å se andre spill.

Det er en flott måte for spillere å finne nye spill og for utgivere å ha en måte for sine spill til å bli oppdaget i overfylte hav av sosiale spill. Det er en lignende modell til App Store er "Anbefalte Apps", som er virkelig en av de få alternativene app utviklere har i forsøket på å få sine apps oppdaget på Ios, foruten å bruke tonnevis av penger på markedsføring og reklame. Mindre spill beslutningstakere ikke har tilgang til slike midler, og så Applifier gratis å bruke plattformen tilbyr et flott alternativ.

Da Apple nylig forbød pay-per-install incentivized programmer fra App Store, er det faktum at Applifier ikke betaler sine brukere til å prøve ut et nytt spill annen etappe opp. Selv om det kan være skuffende for noen spillere, holder det ting ærlig. Tross alt, ønsker selskapet bare spillere for å ha en annen måte å finne nye spill som de ville nyte å spille. Og hjelpe de menneskene som gjør finne disse spillene dem. "Vår verdimålsetningene for spillerne er enkel: Hei, liker du spill. Hva med litt mer? "Sier Applifier CEO Jussi Laakkonen.

Tilbake i januar, hevet Applifier $ 2 millioner for sin cross-salgsfremmende plattform, som det har brukt for å hjelpe lansere sin nye mobil antrekk og hjelpe uavhengige spillet beslutningstakere konkurrere mot Zynga og cross-salgsfremmende verktøy. Det har vært en oppoverbakke slaget, men med over 150 månedlig aktive brukere 100 millioner installerer, og 800 spill, ser det ut til å virke.

For mer, sjekk ut Dean Takahashi er tidlig gjennomgang av tjenesten .


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar