fredag 3. juni 2011

Spør Slashdot: Bekrefter Security av en Hosted Site?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/e4fiQkEbApc/Ask-Slashdot-Verifying-Security-of-a-Hosted-Site:
edi_guy skriver "Jeg får klar til å lansere et lite kommersielt nettsted som skal inneholde kundeinformasjon i en MySQL database som vil bli drevet av en web-hosting service. Mens jeg har god erfaring med SQL databaser fra en programmering synspunkt, jeg er ikke en ekspert på å sikre dem. Gitt alle de publisitet rundt innbrudd og datatyveri på en tilsynelatende daglig, synes det forsvarlig å vurdere dette nå heller enn senere. Hva er forslag på ressurser som ville hjelpe bekrefte at både meg og min hosting service følger beste praksis på å sikre en database støttet nettside? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar