fredag 10. juni 2011

Deadmund gjør det riktig: PlayStation Flytt og 01:01 sverdkamper, hands-on (video)

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/06/09/deadmund-does-it-right-playstation-move-and-1-1-swordplay-hand/:
Medieval Flytter: Deadmund's Quest kan være bygget på mini-spill mekanikere av fjorårets Sports Champions, men helheten er større enn summen av delene. Vi treffer deg Sony på E3 2011 for å se om Deadmund kunne ut-gjerdet Jedi i en duell på 1:1 sverdkamper og på skinner kamp. Det vi fant var overraskende responsive. Deadmund selv kjører på en pre-set banen, plodding seg gjennom et skjelett-fylt brakker automatisk. Deadmund på skjermen sverd matchet våre tryllestav utstyrte håndleddet's hver bevegelse, nøyaktig kutting Skeletor wannabes noen måte vi så passe. Reaching bak ryggen vår med Move kontrolleren la oss trekke en virtuell pil fra et kogger, eller vi kan velge å sende skurkene ved flinging kastestjerner.

Hvis det på skjermen slashfest ligget etter vår fysiske slicing i noen betydelig måte, gjorde vi ikke merke til - vi var for opptatt elske Move er rask responstid. Raskere svinger produserte "sterkere" in-game sverd angrep, eller lenger flyr shurikens. I fjor på E3, anklaget vi PlayStation Move av bare lister utenfor gimmick-land, men det er vanskelig å argumentere med 1:1 motion kontroll denne responsive. Vil Deadmund flytte Sony forslag Lollypop til fronten av bevegelseskontroll rase? Sannsynligvis ikke på sitt eget, men det er fortsatt flott å se denne teknikken på sitt beste. Sjekk ut våre hands-on playthrough video etter pause for å se handlingen selv.

Fortsett å lese Deadmund gjør det riktig: PlayStation Flytt og 01:01 sverdkamper, hands-on (video)

Deadmund gjør det riktig: PlayStation Flytt og 01:01 sverdkamper, hands-on (video) opprinnelig dukket opp på Engadget på To 9 juni 2011 17:26:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink | | Email denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar