fredag 13. mai 2011

Spis hjernen, unngå hagler: Ars spiller Zombie Dice

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/-cUpPPNPMQY/eat-the-brains-avoid-the-shotguns-ars-plays-zombie-dice.ars:

Jeg finner meg selv i den vanskelige situasjonen for å ville dele min kjærlighet til zombier med mine barn, men å finne at de fleste oppføringene inn i verden av levende døde er ikke egnet for alle under 10 år. Da jeg så Zombie Dice kjøpt på min lokale spill butikken på Free Comic Book Day, visste jeg at jeg endelig hadde funnet det jeg var ute etter: et spill der jeg kunne late til å spise hjernene til uskyldige mennesker med mine åtte år gamle Gutten uten arrdannelse ham for livet.

Dette er et spill som er basert på flaks og en risiko-vs-belønning mekaniker som kan føre til noen spente øyeblikk. Det er et enkelt spill å lære å spille, gir det en bred appell for yngre spillere, og alle som elsker de levende døde. La oss ta en titt.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarer til dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar