fredag 13. mai 2011

Feature: Tentacular, tentacular!

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/OB5s5h1yapo/tentacular-tentacular.ars:

Som Ars team møtes i to dager med møter i Chicago, er vi nå tilbake til fortiden for å gi deg noen av våre beste artikler fra årene som har gått. Dette stykket tidligere kjørte den 1. april.

Hvem trenger enda en forutsigbar lame falske nyheter historien for å lyse opp sine 1 april? Ikke Cthulhu, skapning av forhistoriske mareritt, som falt med våre kontorer i Chicago et par uker tilbake med et forslag vi ikke kunne avslå.

"FAKE NYHETER IS SO 2007, sier stemmen som det ekko rundt inne i hjernen min panne. Cthulhu var slapper av i en ledig stol at ingen har siden hatt mot til å sitte i, en tent sigar svingte i en tentakkel som han snakket. «Jeg tenker:.. SOMETHING AWESOME, Skuespillere MEG MED VALG OG flere avslutninger."

"Som den slags interaktiv tekst eventyr alt vi leser som barn?" Spurte jeg.

"JA, MEN ONE for voksne nerder som skjer i Vegas og FUNKSJONER BOOTH BABES, galskap, og utsiktene til å rense ut MIN Tentacle JAM i all evighet. OGSÅ, en syngende David Pogue. Og Sergey Brin iført en jetpack."

"Det, feile, høres ut som du har alt dette planlagt ut."

Cthulhu plukket en Manila mappe fra et sted innenfor den ikke-euklidsk geometri manbag hans og slapp den på mitt skrivebord med et dunk.

". 20000 ORD AWESOME DU IKKE SELV HAR å betale meg jeg vil bare ha eksponering så jeg kan møte CHICKS HAR DU BLITT TIL R'YLEH ett ord:..?. KJEDELIG"

Jeg bladde gjennom manuset, ikke halvparten dårlig for noe skrevet av en skapning som tilbrakte, av alle pålitelige kontoer, mesteparten av tiden sin død, men drømmer.

"Se, jeg kan ikke gi noen løfter. Vi tenkte vi skulle kjøre Ben's episke falsk anmeldelse av Duke Nukem Forever igjen ... "

"LAME." Cthulhu flyttet i lenestolen sin, etterlot spor av slam på setet. "DETTE ER BEDRE. OGSÅ, vil jeg ikke fråtse i hjernen din hvis du kjører MIN i stedet."

Og egentlig-som kunne argumentere med at logikken?

Tentacular, tentacular!

"Hva er det med geeks og bacon?" spør du deg selv som du står like utenfor de største utstillingshallen i Opulentium Royale, Vegas 'nyeste monument til overmål.

Bygget i form av en massiv 1950-UFO, hotellet knebøy på sin lapp av ørkenen som en utenomjordisk metal kvise, dens roterende kuppelen huser en overraskende god steakhouse. Den Opulentium har alt en diskriminerende fremmede abductee kunne ønske, bortsett fra anal probings-om du brukte den predawn timer læringen som en økt på baccarat bordene kunne produsere en lignende følelse av total brudd.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarer til dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar