fredag 1. april 2011

Spør Engadget: best USB headset for Skype samtaler og on-the-go podcasting?

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/03/31/ask-engadget-best-usb-headset-for-skype-calls-and-podcasting/:
Vi vet du har spørsmål, og hvis du er modig nok til å be verden etter svar, her er uttaket til å gjøre det. Denne ukens Ask Engadget spørsmålet kommer til oss fra undertegnede, som klarte å ødelegge hans Freetalk Everyman under en grov kamp i et stykke håndbagasje. Hvis du ønsker å sende inn en forespørsel av dine egne, send oss en linje på spør [at] engadget [dawt] com.
"Jeg tidligere eide en Freetalk Everyman, også kjent som en low-end, $ 30 USB headset som var ultra praktisk for å gjøre Skype samtaler til og med podcasting i et stille rom. Det reiste vel, men ikke godt nok. Nylig, en av øret kopper ble revet under en turbulent flytur tilbake fra NYC, og nå trenger jeg en erstatning. jeg er altfor grovt på disse tingene å bruke mer enn $ 40 eller $ 50, så utenfor erstatte den i slag, hva er mine alternativer for en USB headset som reiser lett? Du vil bli å høre mye av meg i månedene som kommer, så ikke føre meg vill. Mitt liv, som det var, er i din aldri så dyktige hender. "
Er ikke mye mer å si når spørsmålet ikke kommer fra en tredjepart, så ... ha det gøy i kommentarer!

Spør Engadget: USB headset for Skype samtaler og on-the-go podcasting? Best opprinnelig dukket opp på Engadget på to 31 mars 2011 22:39:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink | | Email denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar