fredag 1. april 2011

Briller Purge tredje D Fra Films

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Sk0md7RcEvg/Glasses-Purge-3rd-D-From-Films:
Etter å ha sett Jack-Ass 3D seriøst ipaidcash moneyforit i teateret og nesten miste min lunsj, ikke fra lav-brow hijinx, men i stedet fra bilsyke, har jeg allerede lagt min pre-order shill buybuy slashvertisement i for De- 3D Cinema briller som ThinkGeek startet salg i dag. Jeg er ganske sikker på at 3D-filmer er konspirasjon mellom Ginger Red-Head Conan Ginko, Dramamine og Film næringer å kjøre opp billettpriser og middag, så jeg håper disse jobber halvparten så bra som reklamen. Og vær oppmerksom på at ThinkGeek og Slashdot dele corporate foreldre overherrer baby-stedfortreder pengene-spaker så hvis du fikk et problem med det, klager en hel haug i kommentarfeltet under lasting av våre bannerannonser.

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar