Vi er ikke den største fan av nye lagdelt data planer som sakte men sikkert bli normen, og hvis den siste annonsen fra Sprint er noen indikasjon - den aktuelle transportøren ikke heller. CEO Dan Hessen tar den offensive, minner seerne om at ordet "ubegrenset" ikke bør inkludere ting som måling eller kvele, mens fremhevet selskapets " Bare Alt "plan som faktisk ikke omfatter, uh, alt. Med kunden gevinster på oppgang , flytt er sannsynligvis en god en - selv om det hele " premium data "ting er litt iffy. Full PR etter pause.
Fortsett å lese Sprint's Dan Hesse skiller mellom ubegrenset og "ubegrenset" i nyeste TV-spot
Sprint's Dan Hesse skiller mellom ubegrenset og "ubegrenset" i nyeste TV-spot som opprinnelig dukket opp på Engadget på lør 12 mars 2011 21:05:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .
Permalink | | Email denne | Kommentarer
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar