søndag 13. mars 2011

Hei, jeg må gå

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/03/12/hello-i-must-be-going/:
Det er vanskelig å tro at jeg er for tiden skriver de ordene jeg synes å være å skrive, men en uformell vareopptelling av mine sanser tilsier at det må være sant. Her er jeg, på min datamaskin, skrive brev en etter en inn i en ren tekst dokument, rulle sammen gjennom en av de merkeligste innlegg jeg noen gang har skrevet for dette nettstedet. Ok, kanskje den merkeligste noensinne.

Etter nesten fire år på Engadget, er det på tide å gjøre min avslutte. Det er ting jeg er ute etter og utfordringer jeg ønsker å ta på som bare ikke passer med min dag-til-dag plan her, så off jeg går.

Jeg ikke gjorde denne beslutningen lett. Den tiden jeg har brukt her har vært - uten tvil - den mest fantastiske, givende, og bare sinnsykt morsom periode av livet mitt. Og jeg liker å tro at jeg har hatt noen ganske gode tider. Det Engadget personalet er lett den største samlingen av mennesker jeg noensinne har møtt, og de har gjort våkne opp og galne over tech nyheter i 12 til 18 timer i døgnet i utgangspunktet en fest. Jeg har aldri jobbet så hardt eller hadde så mye moro å gjøre det. Jeg bruker ikke religiøse begreper veldig ofte, men hvis det er slik ting som å være velsignet, jeg vil si muligheten jeg hadde til å jobbe med disse menneskene absolutt gjorde meg føler det slik.

Og det er ikke bare kjernen teamet på Engadget, alle gruppene på Weblogs (og dets leder Brad Hill), har vært enorm venner, samarbeidspartnere og kolleger.

Så er det dere - leserne. The hive sinn. Den Engadget fan-gutter og-jenter. Det er vanskelig å oppsummere mine erfaringer med lesere av Engadget i ett avsnitt. Det vil være vanskelig i hundre. Men jeg kan si at du er rett og slett den mest informert, lidenskapelig, og spent gruppe mennesker hvor som helst på planeten. Jada, kan du få litt gal noen ganger - men hva en forbløffende gruppe av super-genier du også. Skrive og arbeider for mylderet av mennesker som besøker dette nettstedet hver dag har vært en stor utfordring, en erfaring, og bare slags ærefrykt-inspirerende.

Men som jeg sa, er det på tide for meg å gå bort. Jeg er ikke forlater næringen eller nyhetene spillet - faktisk har jeg fått et par fantasy prosjekter i tankene som forhåpentligvis vil du høre om snart.

Ikke bekymre deg om, er Engadget kommer til å fortsette å gjøre det den gjør best: å være awesome. Vi har en fantastisk stab av senior redaktører og skribenter som vil holde maskinen tøffer langs (og økende!) I årene som kommer. Min venn og vår redaksjonelle regissør Josh Fruhlinger skal ta på seg en større rolle i vår dag-til-dag under overgangen, og jeg vil ikke være helt borte fra området - Jeg skal fortsette som redaktør-at-large , å gi råd og direkte når det er nødvendig. Jeg vil også være stikker rundt å være vert for flere episoder av Engadget Show, så du kan fortsette å få fikse (hvis du liker nerdete videoen viser om gadgets og teknologi, som er).

Og med det, jeg er shuffling over mot døren, like under at dim exit skilt som holder blinker på og av, dets lysrør sprukket med noen synkoperte rytmer alle sine egne. Det er bare begynte å regne litt ute, men jeg har min pels og paraply. Jeg blir bra, og det vil du.

Til vi møtes igjen ...

Hei, jeg må gå opprinnelig dukket opp på Engadget på lør 12 mars 2011 18:07:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink | |

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar