mandag 10. oktober 2011

Kjære Meg Whitman ... Noen uønsket råd om HPs PC fremtid

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/k7ZWY6_K3Gs/dear-meg-whitman-some-unsolicited-advice-on-hps-pc-future.ars:

Bestått av Steve Jobs har meg å tenke på en annen Silicon Valley ikonet hvis sjel har forlatt denne verden. Jeg snakker selvfølgelig om Hewlett-Packard. Hewlett-Packard-sjef Meg Whitman sa forrige uke at hun ønsker å ta en avgjørelse om skjebnen til HPs personlige Systems Division i slutten av måneden. Uttaler på Fortune Magazines kraftigste Women toppmøtet , sa Whitman at skjebnen til PC gruppen er en avgjørelse "Jeg ønsker å gjøre mye raskere enn min forgjenger," ifølge en rapport fra Bloomberg BusinessWeek .

Ikke at Whitman kommer til å høre på meg, men jeg vil gjerne gi noen uønsket råd: det er på tide å komme seg ut av PC-virksomheten. Hvis du fortsatt har å stille spørsmålet om hva de skal gjøre med PC-virksomheten til tross for å være markedsleder globalt på PC-salg, så kom deg ut nå og selge divisjonen til noen som bryr seg.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarene på dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar