lørdag 22. oktober 2011

<em>Portal 2</em> Komme Map Editor

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fVSYFkt_-qg/portal-2-getting-map-editor:


Valve Software arbeider med en andre porsjon nedlastbart innhold til Portal 2, og de har avslørt at det vil inkludere en in-game map editor. Det er planlagt tidlig neste år, og det vil tillate spillerne å skape både single-player og co-op kart. Kartene kan deles med andre, og det vil være et system for å se og stemme på andres kart. I andre Portal-relaterte nyheter, sendte en leser i en video av sin innsats for å få GLaDOS kjøre på sin hjemme-PC. Han skriver: "Jeg brukte Microsofts Kinect-teknologien som plattform og lydfiler fra min kopi av Portal 2 for å lage min egen GLaDOS. Min plan er å gjøre kildekoden (men ikke lydfiler) open source en gang det blir lenger sammen. Teknologien har allerede vært nyttig for foreldrene mine i å hjelpe dem lettere å navigere en datamaskin. "

Les mer i denne historien på Slashdot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar