lørdag 17. september 2011

Tilbake til vårt regelmessig Program: posterous Hever $ 5 millioner

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/RPDYoF2YcqI/:
Screen Shot 2011-09-16 at 4.19.04 PM

Um, oh hei folkens, hva skjer? Ingenting mye over på min side, bortsett fra at jeg virkelig liker en Diet Coke. Også, jeg hører at begynnende deling av bilder app født blogging plattform posterous er å heve litt penger. Så ja det er det som skjer her borte i nakken av TC HQ.

Tygg på dette hvis du er i humør for noen faktiske tech nyheter, den enkle blogging service og Tumblr konkurrent har nettopp reist $ 5 millioner i Serie B i henhold til flere kilder. Deltar i runde vil være Redpoint Ventures , nykommeren Jafco Ventures og eksisterende engler.

På mandag posterous oppgradert hele sin produkt og fokus rundt posterous Spaces, noe som - i samme blodåre som Google Circles - lar brukerne velge og vrake hvem de deler spesifikt innhold med. Hittil produktet har fått blandet respons fra brukerne.

Jeg bare kommer til å anta at posterous skal bruke penger for å øke sin tekniske avdeling, fordi det er det jeg pleier å skrive hver dag i disse tingene. Denne nye finansieringen kommer i tillegg til en annen $ 5.14 million i frø, engel og serie A finansiering fra Y Combinator , SV Angel , Små Capital , Brian Pokorny og andre, slik at selskapets totale finansiering til dags dato $ 10.14 million.

Jeg tror jeg bare kan gå å få den Diet Coke nå.


Firma: posterous
Nettside: posterous.com
Finansiering: $ 5.14M

Posterous dukket opp fra Y Combinator sommeren 2008 som et innovativt selskap fokusert på å gjøre blogging enkelt - like enkelt som å sende en e-post - og nå har mer enn 15 millioner månedlige brukere. Med lanseringen av posterous Spaces, er selskapet bringe sitt varemerke enkelhet å hjelpe folk dele smartere med intuitive personvern kontroller for å dele selektivt på tvers av flere plattformer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar