torsdag 8. september 2011

Spør Slashdot: Best programmer for å lære av?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/-Ig33oPDkaA/Ask-Slashdot-Best-Programs-To-Learn-From:
Første gang akseptert innsenderen camServo skriver "Jeg tok C + + klasser på college og jeg har spilt rundt med noen skriptspråk. Vi lærte det grunnleggende om hvordan å lage C + + jobber med små programmer, men når jeg ser store åpne kildekode-prosjekter, jeg vet aldri hvor å selv begynne å prøve og finne ut hvordan koden fungerer. jeg lurer på om noen av dere har forslag til noen fine åpen kildekode-prosjekter å se på å få en idé for hvordan programmering fungerer i den virkelige verden, så jeg kan begynne å gi tilbake til FOSS samfunnet. " Hvor vil du begynne?

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar