mandag 12. september 2011

OMG / JK: Amazon tablets, Carol Bartz og vennskap Armbånd

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/XA1Ov-ZW9IU/:

Og vi er her for en ny episode av OMG JK. Jeg Jason Kincaid.

Og jeg er MG Siegler.

Det første vi skal snakke om er et stort scoop at vi hadde, du hadde, at jeg hadde forrige uke. Det er Amazon Kindle tablet, så det har vært rykter om dette tingen for en stund, men jeg faktisk så den og Jeg brukte den en stund, for som en time, så jeg vet egentlig alt om det. Jeg vet ikke alle skift detaljer inni det fordi ...

Så, hvorfor jeg ikke lob noen av ryktene på deg. Vi skal snakke om hvilke som er sanne. Jada.

All right. Så, først av, hvor stort det er? Det har vært spekulasjoner om at det er 10,1 eller syv inches.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar