mandag 12. september 2011

La oss Drikk Tonight hjelper deg å finne folk til å drikke med

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/LTFUN41rr5M/:

Teamet La oss Drikk Tonight , som består av utviklere Zephyr Pellerin, Allen Romero, Jeremia Kimelman og Hunter Hastings, tok fordel av muligheter sitt på TechCrunch Forstyrre Hackathon og forsøkt å løse år gamle gåten for ikke å ha noen å drikke med.

Brukere som ønsker selskap mens de absorbere kan logge inn Lar Drikk Tonight og svar på fire hardtslående profil spørsmål langs linjene av "kuleste personen jeg har delt en drink med?" og "Favorite drink? ..." De kan deretter velge plasseringen og om de ønsker å drikke med Facebook Venner eller om de føler som å møte nye mennesker.

Applikasjonen vil da teksten du om det er noen rundt deg klar til å drikke. Ikke en oppskrift på katastrofe, på alle. Nope.

Så så langt jeg har satt i info mitt og la verden få vite at jeg er tilgjengelig for drinker, men app forslag - en Mr. Vinodh Kumar - synes ikke å være tilgjengelig (som i linken til hans profil isn 't arbeid). Tror jeg kommer til å ha gå hjem og skrive om startups sjøsettes ved TechCrunch Forstyrre stedet.

La oss Drikk Tonight backstage intervju ovenfor, og Hackathon presentasjon nedenfor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar