fredag 16. september 2011

Linje2 har nå 50 000 betalende kunder, lanserer On iPad

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/NgGkfrer1U4/:
line2shot

Tilbake i september 2009, jeg skrev om Linje2 - en oppstart som tilbyr lignende funksjonalitet til Google Voice, men med fokus på catering til bedrifter og 'prosumers' (det gir lett-tilgjengelig telefon støtte blant sine inkludert funksjoner). På den tiden var selskapet få av til en vanskelig start: det tok Apple tre måneder til først godkjenne app, hovedsakelig på grunn av tvisten mellom Apple og Google over Google Voice.

Men de endelig gjorde det i butikken, og ting har gått veldig bra siden.

To år senere, har Linje2 50 000 betalende kunder (planer begynner på $ 9.95/month) og førti ansatte, og er veldig nesten kontantstrømmen positiv. Programmet er tilgjengelig for både iPhone og Android, og i dag er det lansering for iPad - du finner den nye applikasjonen her . IPad app ser bra ut, delvis fordi Linje2 mottatt innspill fra Apple, som dyttet den mot å gjøre en iPad versjon. Fra et funksjonalitet perspektiv er det identisk med tjenestens iPhone-versjon, men det er ikke en dårlig ting.

For å begynne å bruke tjenesten må du registrere en konto, som må gjøres via Linje2 hjemmeside. Du vil kunne velge et nytt telefonnummer som du vil bruke som "Linje2" eller du kan port en eksisterende. Etter at du er satt opp, kan du plassere og rute anrop, sende meldinger, og bla gjennom meldingen historie for hver kontakt direkte fra iPad. Samtaler er plassert over VoIP når det er mulig, eller du kan velge å rute en samtale til din vanlige telefon.

Linje2 grunnlegger Peter Sisson sier at selskapet besluttet å gjøre applikasjonen etter at den fant at iPad var dens top-konvertering plattform, til tross for at det bare tilbudt 2x skalert syn på sin iPhone app (med andre ord, så det ganske ille , men folk var fortsatt å bruke det). Så tok de hintet og bygget en HD-versjon fra bunnen av for å dra nytte av iPad større skjerm eiendomsmegling.


:
Hjemmeside:
Lær mer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar