fredag 16. september 2011

Famous Wildlife Photographer Busted For hjelp Stock Images

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lAR_JLa9zzw/Famous-Wildlife-Photographer-Busted-For-Using-Stock-Images:
Ingen vet bedre enn Award-vinnende dyreliv fotograf Terje Helleso hvor vanskelig det kan være å få det perfekte bildet i en out-of-the-way sted. Derfor brukte han lager bildene. Den 47 år gamle prisen fotograf gikk ut hundrevis av lager bilder som sin egen i løpet av flere år. Fra artikkelen:. "På onsdag en dypt beklagelse Helleso talte til lokalradio Han ga økonomiske problemer som en årsak, men det meste var det om sin egen urimelig høye krav på seg til å være vellykket, sa han:" Jeg var under press. det meste fra meg selv, og jeg ga etter for fristelsen. ser tilbake, er jeg overrasket over at jeg slapp unna med det så lenge, og at jeg klarte å holde på formen til min kone og alle andre, sa han. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar