fredag 23. september 2011

Growing Up Geek: Zachary Lutz

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/09/23/growing-up-geek-zachary-lutz/:
Velkommen til Growing Up Geek , en kontinuerlig funksjon der vi tar et tilbakeblikk på våre unge og fortelle historier ved å vokse opp å være nerder som vi er. I dag har vi vår egen Bidra Mobile Editor, Zachary Lutz .

Kanskje det krever en spesiell rase å stolt bære merkelappen "geek". Nei, jeg snakker ikke om sirkusartister som biter hodet av kyllinger (sjekk den opprinnelige betydningen av ordet), men om mennesker som deg og meg, folk som forfølge sine interesser til en fantastisk grad. Det spiller ingen rolle om din lidenskap er strikking, fiske og kajakkpadling, hvis du er en nysgjerrig person som alltid tørstet å lære mer, er det en god sjanse vi får sammen. For meg, min bås bare skjer så for å være datamaskiner - og nå nylig, mobil teknologi. Jada, du kan skylde det på altfor mange timer foran skjermen, men som en viss selv-empowered popstjernen kanskje si, jeg liker å tro jeg var født på denne måten.

Fortsett å lese Growing Up Geek: Zachary Lutz

Growing Up Geek: Zachary Lutz opprinnelig dukket opp på Engadget fre, 23 september 2011 16:37:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av feeder .

Permalink | | E-post denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar