onsdag 7. september 2011

Carol Bartz Bekrefter Her Own Firing - Fra iPad Hennes

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Q-Aa3qAbRM8/:
0DdnP

Tittelen sier alt. Vel, bortsett fra det faktum at Yahoo administrerende direktør Carol Bartz var tydeligvis sparken over telefonen. Harsh. Dette er notatet Bartz nettopp sendt ut til Yahoo ansatte:

Til alle,
Jeg er veldig trist å fortelle deg at jeg nettopp har blitt sparket over telefon av Yahoos styreformann. Det har vært en glede for meg å jobbe med alle dere og jeg ønsker deg kun det beste fremover.
Carol
Sendt fra iPad min

Vi merket i juni at Yahoo var stille på utkikk etter en erstatning for Bartz - noe som Yahoo (selvsagt) nektet, og andre trykk spiste rett opp . Yahoo selv snakket om innlegget våre på deres generalforsamling og i hovedsak kalte det "bullshit". Funny.

Moralen i historien: hvordan vet du at et selskap er å lyve om noe potensielt skadelig, selv (og kanskje spesielt) i en offisiell kapasitet? Hvis deres munn er i bevegelse.

Crazy dag. Her er vår favoritt Bartz øyeblikk .


Person:
CAROL Bartz
Hjemmeside:
Selskaper
Yahoo!

13. januar 2009, ble Carol Bartz utnevnt til ny administrerende direktør i Yahoo, lykkes utgående administrerende direktør og grunnlegger Jerry Yang. Før han begynte i Yahoo som konsernsjef, ble Carol Bartz utøvende ...

Lær mer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar