lørdag 3. september 2011

Android Tricorder drept av CBS

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/guRyWPdICS0/Android-Tricorder-Killed-By-CBS:
Første gang akseptert innsenderen josn skriver "I dag fant jeg ut at Moonlight er Tricorder app, som jeg alltid installerer på Android-enheter, er borte. Google fikk et DMCA brev fra CBS. Jeg tror det er en skam at CBS mener det er behov for å drepe en fri og åpen kildekode-prosjekt som gir en add-mindre app. jeg for en sendte en melding til CBS forklarer at dette fan-støttet app er ikke dårlig, men bra for dem og ba dem om å revurdere. Jeg håper, spesielt for forfatteren som må har tilbrakt mye tid i dette programmet, at de gjør. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar