onsdag 3. august 2011

Zune HD Gets en håndfull nye Apps

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/U5IPU8MAsuE/:
new-apps

Ja, du leste overskriften riktig. Den Zune HD , som nylig ble rullet opp og borged inn i Windows Phone 7 merkevare, har fått ikke mindre enn ni nye apps. Vi hørte at de eksisterende Zune spill og programmer vil være oversatt til WP7 , men kanskje i løpet av denne prosessen besluttet de å børste av noen få som fremdeles satt i boksen.

De nye programmene er stort sett spill, tid wasters hvis jeg er ærlig, og mens jeg tror ikke noen vil gå nuts om denne app slipp, er det alltid hyggelig når legacy hardware ser litt kjærlighet.

Hvis du er en Zune HD eier (velsigne ditt hjerte), bør den nye apps dukke opp og være lastbare hvis du bare åpner opp Zune-spilleren. Jeg vet jeg skal laste ned disse - min Zune HD er fortsatt sterk, og planlegger jeg å gjøre det vare i minst et par år.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar