onsdag 3. august 2011

Facebook Ønsker ditt ufødte barn

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZWEhypCvmKk/:
Screen shot 2011-08-02 at 9.37.51 PM

En gang i den siste uken, flipped Facebook bryteren på slik at du å legge ditt ufødte barn til i listen over familiemedlemmer via "Forventet: Child" på Facebook-profiler. Angivelig for mange foreldre var å skape "ulovlig" falske profiler for deres ennå unhatched avkom - innstillingen deres falske babyer aldre til 13 i stedet for negativ uansett, lar minimum Facebook. Dessuten kan du ikke be om en bedre kunde oppkjøp strategi enn å få dem hekta mens de fortsatt er i mors liv!

Selvfølgelig dette svært viktige nyheter forårsaket en Internett-jordskjelv, og som etterskjelv rammet mainstream media CNN delt sin skjerm i fire! bokser (under) så fire kvinner som er eksperter på temaet erklære at du er gravid kunne snakke om det sosiale nettverket hadde gått for langt. mellomtiden Amerika er teknisk kjemper to kriger.

Men kanskje vordende mødre som bryr seg om slike ting, og sånt? Jeg mener, hvordan skulle jeg vite det? Min livmor er så øde som TS Elliot diktet. håp om å kaste lys over emnet, spurte jeg bosatt TechCrunch graviditet representant Sarah Lacy hva hun tenkte på Facebook endring, "Jeg kunne ikke vare mindre om det. Alle som er nær eksternt meg vet allerede jeg er gravid. "

Den hesten har allerede forlatt låven, indeed.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar