torsdag 4. august 2011

(Grunnlegger Stories) Thrillist er Ben Lerer på å kjøpe Kunder og Going Up Against Groupon

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1fj0SXQVCwg/:

Grunnlegger Stories vert Chris Dixon fortsetter sin samtale med Thrillist Co-gründer og CEO Ben Lerer ved å diskutere kunde oppkjøp.

Erkjenner den tankegangen at det ikke er optimalt å betale for kunder, henvendelser Dixon om Lerer kunde-oppkjøp strategi og sier, "en mye mer tech-forretning inklusive Groupon og med jeg tror Thrillist er faktisk bygget ... en stor del om betalt kundeakkvisisjon, kjører annonser og gjøre andre ting for å få folk til å abonnere, ikke sant?

Lerer svarer ved å si: "Det er sant, vi har alltid vært drevet først og fremst ved organisk vekst, men den vakre ting om noen av disse nye virksomheter, en Groupon eller en forgylt eller noen av disse nye modellene er at de virkelig kan være data drevet så du forstår levetid verdien av brukerne. "fortsetter med," hvis du er i stand til å gå og kjøpe en masse av dem $ 2 dollar brukere. . . og de blir stadig verdt $ 10, kan du gå og bygge en virkelig big business svært raskt. "

Fremover med Groupon temaet i videoen nedenfor, bringer Dixon opp på store samtale rundt "hvordan forsvarlig disse virksomheten er", og spør "hvordan skape bedrifter som dette gjøre bærekraftige verdier?"

Lerer notater styrken i Groupon lokale salgsteam og merkevarekjennskap, før peker på at det er utfordringer. Sirkle samtalen tilbake til sitt eget selskap Lerer sier: "Jeg ser ikke på lokalt som noe at hvis vi gjorde som en frittstående virksomhet noe som jeg ville være alt som begeistret. Grunnen til at jeg tror vi er en veldig god passform å ha noen lokale handel er fordi vi allerede har forbrukerne på plass ... og vi allerede har skala i de markedene vi går inn. "

Se etter tidligere episoder av Grunnlegger Stories her , inkludert Part I og Part II av Lerer intervju, samt intervjuer med Gilt er Kevin Ryan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar