torsdag 14. juli 2011

Telefon Kunder Betal $ 2B årlig i Bogus Avgifter

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/g3RrDGiIyxU/Phone-Customers-Pay-2B-Yearly-In-Bogus-Fees:
Hugh Pickens skriver skriver "CNN rapporterer at en ettårig studie av Commerce, viser Science and Transportation komité om 2 milliarder dollar i året i" mystery avgifter 'vises på fasttelefon regninger av amerikanerne. Kjent som stapper den ekstra avgifter omfatter :. langdistanse service, abonnement for Internett-relaterte tjenester, tilgang til begrensede nettsteder, underholdningstjenester med en 900 retningsnummer, samle samtaler, og klubbmedlemskap The Commerce-utvalgets rapport sier telefonen selskaper får et lite gebyr - ofte bare en dollar eller to -. for at kostnader fra tredjepartsleverandører for å vises på regningene sine, men på grunn av det store antall kunder de avgifter til slutt legge opp Illinois statsadvokat Lisa Madigan ba panelet folk er uvitende om deres telefonnumre kan lades nesten som et kredittkort og hennes undersøkelser indikerer at kundene ikke engang får tjenester i retur. "Mitt kontor har ennå å se en legitim tredjeparts kostnad på en regning, sier Madigan, som la de fleste kundene ikke oppdager avgifter på sine regninger. Senator Jay Rockefeller sier at Kongressen må passere lovgivning for å beskytte kundene mot uautorisert tredjeparts avgifter på sine telefonregninger fordi telefonen industrien har unnlatt å hindre denne praksisen. 'Det er ganske tydelig på dette punktet at frivillige retningslinjer ikke løse dette problemet, sier Rockefeller. 'Det er på tide for oss å ta en ny titt på dette problemet og finne en måte å løse det en gang for alle. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar