lørdag 30. juli 2011

Hvor i helvete er dette min feil?

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BNZJP5Ec-yo/:

Du har utvilsomt hørt om Airbnb fiaskoen - blir kalt # ransackgate av noen - som har vært eksplosiv de siste par dagene. Hvis du ikke er kjent med historien, må vi først dekket det her , og det er noen veldig bra kildemateriale fra kvinnen som hjem ble ransaket og ranet her og her .

I dag Y Combinator grunnlegger (og Airbnb investor) Paul Graham skrev dette :

Jeg har nettopp lært mer om denne situasjonen, og det viser seg Airbnb har tilbudt å fikse det, helt fra begynnelsen. Fra begynnelsen tilbød de å betale for å skaffe henne et nytt sted og nye ting, og gjøre hva annet hun ville.

Historien Arrington skrev i går om Airbnb ikke tilbyr å hjelpe var tull. Han spurte et selskap talsmann hva Airbnb gjorde for å hjelpe henne. Den talsmann, som hadde blitt fortalt av sine advokater at han ikke kunne gå i detalj om at på grunn av den presedens sa "Jeg kan ikke kommentere det." Så Arrington, i typisk Arrington fashion sa "Vel, med mindre du fortelle meg at jeg kommer til å skrive at du ikke er villig til å gjøre noe for henne. "Og han gjorde. Virkelig ikke kult.
Jeg har snakket med Airbnb gutta og de er allerede gjør alt de kunne gjøre for å hjelpe denne kvinnen.

Selv om du ikke tror de er snille gutter (som de er blant de fineste av alle de menneskene vi har finansiert), trenger du virkelig tror de er så dumme at de ikke skjønner at det ikke er verdt den dårlige PR til spare penger og krefter i denne situasjonen?

Noen tanker:

1. Hva i helvete?

2. Airbnb er Christopher Lukezic fortalte onsdag at selskapet ikke var ansvarlig for EJ er tap, at de er bare en tjeneste for å matche folk og at de hjalp politiet å finne de menneskene som gjorde dette. Dette var på den posten, og det var en samtale vi mailet om først. Jeg tok ham ikke som en overraskelse. Og jeg leste dette tilbake til ham før jeg postet.

3. Paul Graham sier i stedet "The talsmann, som hadde blitt fortalt av sine advokater at han ikke kunne gå i detalj om at på grunn av den presedens sa" Jeg kan ikke kommentere det. "Så Arrington, i typisk Arrington mote sa" Vel, med mindre du forteller meg jeg kommer til å skrive at du ikke er villig til å gjøre noe for henne. "Og han gjorde. Virkelig ikke kult.

Det er en løgn. Hva han sa er hva jeg skrev i no. 2 ovenfor, og hva var i det opprinnelige innlegget.

4. Etter utgivelsen av at Post, kalt Airbnb Brian Chesky meg, og jeg oppdaterte det innlegget med sine kommentarer, nevne at det var noen misforståelser. Jeg retweeted at det var en viktig oppdatering, og lagt en fet overskrift på toppen av innlegget nevne oppdateringen.

5. Jeg så lagt til en annen oppdatering, en e-post fra Lukezic. Og en annen oppdatering som peker mot en gjest innlegg Chesky på problemet. Det er absurd å tenke på at jeg gjorde opp uttalelsene som Lukezic gjorde til meg i vår første intervju. Det var ikke engang egentlig relevant for historien.

Seks. Chesky gjentatte ganger takket meg for oppdateringer via e-post og på telefon. Hvis Lukezic ønsker å offentlig kalle meg en løgner, bør han gjøre det direkte.

7. Jeg har sett denne eksakte oppførselen før med Scamville ting et par år siden.

Det virkelige problemet her er ikke noen mixup i kommu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar