tirsdag 12. juli 2011

Google + allerede 10 millioner brukere

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/pW9HMNbY0E0/Google-Already-At-10-Million-Users:
En anonym leser skriver: "Jeg prosjekt som Google vil lett passere 10 millioner brukere i morgen, og kunne nå 20 millioner brukere av denne kommende helg hvis de holder Inviter Button tilgjengelig. Som en G + bruker si det, er det lett å undervurdere kraften i eksponensiell vekst. " Jeg vedder på at hvis folk innlegget i diskusjonen at de trenger inviterer, kan vi scratch hverandres rygger her. Jeg har brukt Google + for et par dager nå (Ja, jeg vil sette deg i en sirkel;) og har mye å elske, men med mindre jeg kan gate Twitter og Facebook, det beste grensesnittet i verden ikke vil hjelpe meg til Jeg kan overbevise mitt barnas besteforeldre å flytte.

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar