BertieBaggio skriver "Jeg er en medisinsk student ved slutten av en akademisk år prøver å få mine notater organisert. Jeg leter etter en software dokument organisasjon system for å organisere en blanding av tekst notater, artikler, diagrammer og skanner. Ideell slikt Systemet vil tillate full-tekst og metadata søk, flere kategoriseringer (f.eks tags), bevare underliggende filer og være på tvers av plattformer (Linux / Windows / OS X). Mens jeg ikke uvillig til å betale for en slik kompleks løsning, ideelt programvaren vil være FOSS slik at forlengelse eller migrasjon er mulig hvis nødvendig. Desktop search (f.eks Google Desktop) sannsynligvis gjør 90% av hva jeg vil bortsett fra flere kategoriseringer, som er den funksjonen jeg er mest interessert i. Søker skrudd opp et lignende spørsmål over på 43folders som pekte meg i retning av Papers og DevonThink, men disse er OS X bare og synes å være rettet mer på akademiske papiret organisasjonen. Hva slags anbefalinger gjør Slashdot samfunnet har for å kategorisere og organisere en heterogen blanding av filer? "
Les mer i denne historien på Slashdot.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar