tirsdag 7. juni 2011

Spør Slashdot: Software vil Organiser en Heterogen Miks av filer?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/hn5j4JNNrpc/Ask-Slashdot-Software-To-Organise-a-Heterogeneous-Mix-of-Files:
BertieBaggio skriver "Jeg er en medisinsk student ved slutten av en akademisk år prøver å få mine notater organisert. Jeg leter etter en software dokument organisasjon system for å organisere en blanding av tekst notater, artikler, diagrammer og skanner. Ideell slikt Systemet vil tillate full-tekst og metadata søk, flere kategoriseringer (f.eks tags), bevare underliggende filer og være på tvers av plattformer (Linux / Windows / OS X). Mens jeg ikke uvillig til å betale for en slik kompleks løsning, ideelt programvaren vil være FOSS slik at forlengelse eller migrasjon er mulig hvis nødvendig. Desktop search (f.eks Google Desktop) sannsynligvis gjør 90% av hva jeg vil bortsett fra flere kategoriseringer, som er den funksjonen jeg er mest interessert i. Søker skrudd opp et lignende spørsmål over på 43folders som pekte meg i retning av Papers og DevonThink, men disse er OS X bare og synes å være rettet mer på akademiske papiret organisasjonen. Hva slags anbefalinger gjør Slashdot samfunnet har for å kategorisere og organisere en heterogen blanding av filer? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar