agenten mannen skriver "Forskere ved University of Colorado i Boulder utforsker hva det tar å systematisk få programmer tilbake til offentlige skoler. De har skapt et spill-design-baserte pensum, kalt skalerbare Game Design, bruke AgentSheets beregningsorientert tenker verktøyet. Årlig sommeren institutter tog ungdomsskole lærere fra hele USA for å lære sine studenter beregningsorientert tenke gjennom spilldesign og computational science simuleringer Hva er unikt med dette er at det ikke er en etter-skolen program;. det foregår under vanlig skole kurs hele. skolen distrikter deltar med målbare konsekvenser, øke kvinners deltakelse i high school CS kurs fra 2% for seks år siden til 38-59% nå. Lærere ønsker å være i stand til å be elevene, "Nå som du kan gjøre Space Invaders, kan du også lage en vitenskap simulering? ' For å utforske dette vanskelige spørsmålet om overføring, utviklet forskerne nye mekanismer for å beregne beregningsorientert tenkning. De analysere hver kamp presentert av studentene til å trekke beregningsorientert tankemønstre og å se om elevene kan overføre disse ferdighetene til å skape vitenskap simuleringer. "
Les mer i denne historien på Slashdot.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar