tirsdag 31. mai 2011

Spør Slashdot: Best Sertifiseringer å få?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7aTO2GRjPO4/Ask-Slashdot-Best-Certifications-To-Get:
Hardhead_7 skriver "Vår siste diskusjon om hvor mye din grad er verdt fikk meg tenke. Jeg har jobbet i IT-feltet i flere år nå, men jeg har ikke noe å mitt navn annet enn en A + sertifikat og leverandøren spesifikk opplæring (f.eks Dell-sertifisert). Nå er jeg ute etter å flytte opp i IT-feltet, og jeg vil ha noen ting på CV min til å demonstrere for fremtidige arbeidsgivere at jeg vet hva jeg gjør, nok til at jeg kan komme på døren for et intervju Så mitt spørsmål til Slashdot er dette:. Hva sertifiseringer er de mest verdifulle og ettertraktede Hva vil imponere potensielle arbeidsgivere, og være mest sannsynlig å hjelpe lande en anstendig jobb for noen som ikke har en grad, men vet? hvordan du feilsøker, og kan gjøre litt programmering ved behov? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar