mandag 11. april 2011

TJX Hacker Krav USA Autorisert Hans Crimes

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/TlGBK52_i1A/TJX-Hacker-Claims-US-Authorized-His-Crimes:
doperative skriver "Dømt hacker Albert Gonzalez er å be en føderal dommer å kaste ut sin tidligere skyldig hyggelig og løfte sin rekordår 20 års fengsel, på beskyldninger om at regjeringen godkjente hans år-lange krimbølge Fra artikkelen:. 'The Regjeringen har erkjent at Gonzalez var en viktig undercover Secret Service informant på tidspunktet for brudd. Nå, i en 24 mars habeas corpus underskriftskampanje arkivert i US District Court i Massachusetts, hevder Gonzalez at Secret Service autoriserte ham til å begå forbrytelser. "Jeg tror fortsatt at jeg var opptrer på vegne av USA Secret Service, og at jeg var godkjent og rettet til å engasjere seg i utøvelsen jeg begått som en del av min oppgave å samle etterretning og oppsøke internasjonale cyber kriminelle,» skrev han. " Jeg vet nå, og forstår at jeg har blitt brukt som en syndebukk for å dekke andres feil. ""

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar