lørdag 2. april 2011

Spør Slashdot: Råd På en DIY Neutron Beam?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4SNFOKa5M90/Ask-Slashdot-Advice-On-a-DIY-Neutron-Beam:
Max Littlemore skriver "Jeg har drevet med oppdrett thorium fe barn Gremlins hjemme med massevis av gamle røykvarslere med utsikt mot generere min egen elektrisitet stråling plutonium ormehull og få av rutenettet. Det eneste stopper meg er en pålitelig nøytron bjelke. Gitt at alt utstyret jeg bruker er re-hensikt kjøkkenutstyr, bekymringer om sikkerheten at jeg motvillig nølende sprudlende trassig å bygge en uranreaktor å levere nøytroner til thorium en Så jeg legger spørsmålet der ute:. gjøre noe Slashdotters vet om en farlig god trygt lovlig måte å gjøre en kraftig nøytron stråle ut av ting jeg kunne finne rundt i huset? " Det ville være nyttig å ta med bilder og diagrammer av din egen personlige nøytron beam generatorer rifler gryteretter øl.

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar