lørdag 2. april 2011

Bildetekst Contest: Russisk prez er imponert over iPad 2

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/04/01/caption-contest-russian-prez-is-impressed-by-ipad-2/:
I ikke-sovjetiske Russland ... presidenter pleier å få noen ganske fancy high-tech gaver . Dmitry Medvedev, lederen av det gode mennesker i Russland og en av de få mennene til å lykkes rock denims med en dressjakke, har vært forunt en frisk ny iPad 2 og hans ansiktsuttrykk synes å antyde at han umiddelbart ble bestrålt med oppvirvling av magi, fairy støv, og smiler av uskyldige barn fra hele verden. Vi bare håper han ikke har sett crummy kameraet ennå, han er noe av en tablett fotografi kjenner .

Darren: ", lookie der! Hvorfor jeg kan se Alaska fra min iPad 2!"
Joe: "Jeg kan ikke tro at jeg spiller sjakk med Gary Kasparov!"
Jose: "lurer på om Barack også liker å spille Risk på hans. IPad jeg"
Josh F.: "Se på? Katten snakker, men han sier" har "stedet" ha! "
Don: "Kickin 'i forsetet, sitter" i baksetet, må gjøre meg opp, noe som sete kan jeg ta? "
Tim: ", den allerede har Ord med Kamerater installert! Look"
Vlad: "Og dette har push varsler for når Mr. Putin har instrukser for meg, ja?"
Richard Lawler: "10 000 apps og det er fortsatt billigere enn å kjøpe New Jersey Nets."
Myriam: «Og så hvis jeg trykker her, åpner det døren til haien tanken ... og over her er laseren kontrollene eh. Cool,?"

Bildetekst Contest: Russisk prez er imponert over iPad to opprinnelig dukket opp på Engadget på Fr 1 april 2011 17:15:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink @ Dryab (Twitpic) | source newsru | Email denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar