tirsdag 26. april 2011

Bildetekst contest: Spike Lee ber Obama til å smile for kameraet

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/04/25/caption-contest-spike-lee-asks-obama-to-smile-for-the-camera/:
Bare fordi det kan ikke bety at du bør ...

Joe Flatley: "Bare ett minutt, 6 Girl er streaming på Netflix."
Richard Lawler: "Gi meg 20 D Energizers."
Terrence: "Det eneste spørsmålet er: kaleidescope eller snurre?"
Brian: "jeg ikke får noen barer rett. Er jeg holder dette?"
Zach Honig: «Hei Richard Branson, fant jeg din Dobbeltgjengermotivet!"
Michael Gorman: "Jeg er ikke sikker på hva som er mer vanskelig - fotografering med en tablett eller baskeren / turtleneck mote combo"
Chris Ørret: "Jeg håpet å få Rosie Perez, men jeg antar du skal gjøre."
Don: "Det er fortsatt for deg å flytte til ord med venner, Mr. President."
Tim: "Ok Barack, distrahere du ham mens jeg snike opp og ..."

Bildetekst contest: Spike Lee ber Obama å smile til kameraet opprinnelig dukket opp på Engadget på man 25 april 2011 16:51:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink | source ABC World News | Email denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar