torsdag 24. mars 2011

<em>Guild Wars 2</em> Devs Sikter mot toppen

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Rbp8nKkjIec/emGuild-Wars-2em-Devs-Aiming-For-the-Top:
Som ulike MMOs har blitt utgitt de siste årene, har utviklerne vært skeptisk om den uunngåelige måle mot World of Warcraft, ofte sier at "second-best" er mer enn godt nok for dem. Ikke så for ArenaNet som de gjør på Guild Wars 2, de er ute rett etter toppen. Og i følge en detaljert forhåndsvisning nå opp på Eurogamer, er deres innsats gir resultater: "To store og risikable beslutninger har blitt gjort i sin design: junking den" hellige treenighet "av tegnklasse roller (beskyttende" tank ", skade-forhandler og healer) og gjøre unna med quest-arkitektur for spillinnhold Likevel, i øyeblikk til øyeblikk spille, Guild Wars 2 ser ut og føles kjapt og betryggende som en fantasy MMORPG -. bare et merkbart ny en Dette er et spørsmål om flyt. . Combat er fortsatt hurtigtasten-basert, men raskere og jevnere og mer strømlinjeformet, involverer mer bevegelse og lokalisering. flate kurven er nå en nesten flat linje, erstatter den episke oppstigningen med en jevn reise der innhold, ikke avansement, er konge. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar