torsdag 24. mars 2011

Spør Slashdot: Hvordan / Hvor skal du begynne å se på Dr. Who?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B-eZlIzw394/Ask-Slashdot-HowWhere-To-Start-Watching-Dr-Who:
stinkfish skriver "Jeg er en stor fan av science fiction, spesielt gode TV science fiction. annen grunn Dr. Who er et show jeg har sett veldig lite av. Mitt spørsmål til Slashdot er, hva den beste strategien for å nyte denne klassiske show? Ser på wikipedia siden på Dr. hvem, ser jeg at det 11 leger, er så vanskelig å plukke et godt utgangspunkt. Hvis det var bare opp til meg, ville jeg begynne å se helt fra begynnelsen. Men jeg vet at min kone ville ikke se et show som er datert, selv om hun er en science fiction fan selv og nøt et par sesonger av Torchwood Så hvor begynner jeg Her er en artikkel om dette temaet;.? er det mer å si "?

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar