mandag 28. mars 2011

Spør Slashdot: Hvordan velger du en Windows laptop?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_UGRSdObrCs/Ask-Slashdot-How-Do-You-Choose-a-Windows-Laptop:
jfruhlinger skriver "Jeg er en Mac fyr. Når våre 2004-era Windows XP laptop, som ble brukt hovedsakelig av min kone, døde i fjor sommer, fikk jeg meg en ny MacBook Pro og hun arvet min fortsatt servicable 2008 MacBook. Men etter seks måneder, har hun ikke blitt vant til det, og ønsker en Windows maskin jeg har ikke et ideologisk problem med dette -. det ville være hennes datamaskin, og vi har fått litt penger gjemt unna å betale for . det Men prøver å plukke ut er jobben min, og jeg synes hele prosessen forvirrende Apples produkt differensiering er stor ved å beseire paradoks av valget -. har du noen base modeller, er forskjellen mellom som helt tydelig, og du kan tilpasse hver. Windows verden virker helt annerledes. Selv når jeg har avgjort på en leverandør for en Windows-laptop (noe jeg ikke har gjort enda), synes hver å ha en forvirrende rekke varelinjer med lignende spesifikasjoner. ofte modeller som du finner i elektronikk eller kontorrekvisita butikker som virker lovende i forhold til form factor er eksklusive for disse butikkene, og kan ikke bli funnet på Internett. Tydeligvis folk navigerer på denne prosessen, men jeg er bare følelsen av dybde min. Hvordan vil Slashdotters går om å plukke en solid, grunnleggende laptop for web surfing og redigering av dokumentet som ikke vil være foreldet i to år? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar